Visar inlägg med etikett HM. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett HM. Visa alla inlägg

torsdag 13 november 2008

HM i Tokyo

En fantastisk butik som HM har i Aoyama Tokyo, The Ice Cubes.

När gör vi samma typ av butiker i Sverige?

Comme des Garcons i Tokyo

Idag är det lansering av samarbetet mellan HM och Comme des Garcons.

Men när japanerna gör egna samarbeten blir det alltid lite bättre.

På vårt senaste besök i Tokyo presenterade Comme des Garcons sitt samarbete med konstnärerna Gillbert & George. Det är så väldigt bra gjort.